30.11.15

PFA Orchestra | 3rd shot @CNDB, 30/11

Centrul Național al Dansului București
Mărășești 80-82

PFA Orchestra with Dan Michiu Dinescu, Somnoroase Păsărele, Bogdana Dima, Diana Miron, Andreea Tincea, Cosmin Postolache, Laurenţiu Coţac, Cătălin Lungu, Marian Cîtu și Eduard Gabia. Dirijori și directori artistici: Iancu Dumitrescu și Ana-Maria Avram. Powered by Sâmbăta sonoră.










19.11.15

PFA Orchestra: A doua audiție publică!!! Control Club, 19/11


În PFA Orchestra e vorba despre cum se lucrează pe piaţa de concerte din Bucureşti (să zicem) cu tendinţele research & development de muzica la modul para-academic şi aplicat-independent. Pentru că orchestrele-persoane juridice nu pot merge acolo și e cale lungă. Alcătuirea orchestrei s-a făcut prin SÂMBĂTA SONORĂ sub necesitatea de a lucra cu compozitorii Iancu Dumitrescu si Ana-Maria Avram, care ne inspiră.

PFA Orchestra: Dan Michiu Dinescu (chitară electrică/efecte), Sillyconductor (electronice), Somnoroase Păsărele (electronice), Minus (electronice), Bogdana Dima (acordeon), Diana Miron (vioară), Andreea Tincea (voce), Laurenţiu Coţac (contrabas), Cătălin Lungu (chitară electrică/efecte/trompetă), Marian Cîtu (electronice), Eduard Gabia (baterie) și David Szederjessi (percuție). 







31.10.15

Hyperion Internațional & invitații noștri, 8/11

























SÂMBĂTA SONORĂ
Transit.ro/ București, Gazelei 44

Concert final din cadrul festivalului SONIC TRANS-FUSIONS realizat de Ansamblul Hyperion Internațional împreună cu participanții la workshop-ul de interpretare și improvizație susținut de muzicienii ansamblului în zilele 5-7 noiembrie 2015.

Muzica improvizată de Ana-Maria Avram și Iancu Dumitrescu.

Ansamblul HYPERION INTERNAŢIONAL: David Shively (percuţie), Tijana Stankovic (vioara), Zsolt Sörés (violă), Shmil Frankel (contrabas).


PFA Orchestra: Dan Michiu Dinescu (chitară electrică/efecte), Sillyconductor (electronice), Somnoroase Păsărele (electronice), Minus (electronice), Bogdana Dima (acordeon), Diana Miron (vioară), Andreea Tincea (voce), Laurenţiu Coţac (contrabas), Cătălin Lungu (chitară electrică/efecte/trompetă), Marian Cîtu (electronice), Eduard Gabia (baterie) și David Szederjessi (percuție). 

Directori artistici / dirijori: Iancu Dumitrescu și Ana-Maria Avram




Festivalul SONIC TRANS-FUSION este organizat de CREMAC în parteneriat cu SÂMBĂTA SONORĂ și Control Club, finanțat de AFCN, cu participarea Filarmonicii George Enescu, tranzit.ro/ București, Carol 53 și sprijinit de Ambasada Israelului la București.






17.6.15

live streaming cu Sillyconductor & Fierbințeanu | 18/06/2015

























ODDStr. Dr. Iacob Felix 72A, 011034 București

Transmisiune în direct @radio BAL (ENSBA, Paris).

Atențiune, atențiune! Transmisiunea în direct începe la ora 20.00 fix, deci intrarea în spațiu se face numai până la ora 19.45. Vă rugăm frumos să respectați acest program :)



Artist support: 10 lei

11.5.15

ÎN PARC | Noaptea muzeelor, Palatul Mogoşoaia | 16/05

























Instalaţia sonoră a Marei Mărăcinescu (orele 16-21) 
şi sesiune de ascultare (ora 19) la Palatele Brâncoveneşti, Mogoşoaia.


ÎN PARC
Sesiune de ascultare

Ce e un eveniment muzical? Vom auzi o selectie dintr-o lucrare prin care un compozitor îşi propune să răspundă cu o operă care este operă, adică text, muzică şi multiple intervenţii, unele specific vizuale, pe care însă nu le vom revedea, pentru a sări peste obsesia contemporană cu recentul--cu felul în care acesta din urmă constă din detalii. Condiţiile de realizare ale acestei sesiuni de ascultare în aer liber, la lac, ne inspiră aceasta.
De altfel, înainte de fi "teatru-muzică", documentul ce va fi redat își păstrează intenţia de a fi un documentar despre muzică produs de un compozitor, dar şi de această parte ne vom dispensa, în căutarea evenimentului în muzică. În sine, piesă ce va fi ascultată este o creaţie (ne)realizată în anii ‘70, un posibil eveniment azi, se numeşte "muzică cu rădăcini în eter", [Music with Roots in the Aether] şi aminteşte de ceva lipsă în spectrul sonor local, momentul când muzica americană era bruiată de o cortina de fier şi nu puteam consuma, fonic, ceva bun şi dulce şi autoreflexiv, plin de evenimente. Compozitorul se numeşte Robert Ashley (mort în 2014).


« Şoapte » de Mara Mărăcinescu
2015, instalaţie sonoră

Lucrarea reinterpretează mobilizările de oameni ce se materializează în urma comunicării virtuale.
Înregistrările folosite au fost făcute în cadrul unor evenimente variate din Bucureşti din ultimii ani. Folosindu-se de aceste interacţiuni reale dintre cei prezenţi, lucrarea doreşte să redea o faţă umană comunicării virtuale. Aşa cum se întâmplă şi în spaţiul net-ului, comunicarea are loc sub umbrela unui concept sau idei ce atrage iniţial interesul oamenilor, ea fiind în acelaşi timp fragmentată de variile interese şi structuri sociale din care fac parte participanţii.

Mara Mărăcinescu, 1985, este interesată de arta sunetului şi de ecologia acustică, participând activ cu înregistrări din Bucureşti şi România în diverse evenimente ce celebrează ascultarea activă şi prezervarea peisajelor acustice.

------------------------------------------------------

Evenimentul are loc in cadrul proiectului “Faţetele Hiperconectivităţii” al asociatiei MANY COLORS.


Proiectul “Faţetele Hiperconectivităţii” este finanțat prin Granturile SEE 2009-2014, Programul PA17/RO13 - Promovarea diversităţii ȋn cultură și artă ȋn cadrul patrimoniului cultural european (www.fonduri-diversitate.ro) în România. Grantul este oferit de Norvegia, Islanda, Liechtenstein și Guvernul României.

Persoane interesate